10. září 2008

10. 9. 2008

Jako obvykle jsem ráno vstala a nachystala si věci do školy. Pak jsem šla s mámou na zastávku. Nemyslete si, jezdíme spolu jen proto, že máme společnou cestu. Nastoupily jsme do autobusu 67 a jely. Bylo tam neobvykle narváno a proto jsme si ani pořádně nemohly povídat s Aničkou, která se mnou chodí do třídy, protože se ke mně ani pořádně nedostala.
Autobus nám staví přímo před školou. Tam jsme potkaly další spolužačky. A šly jsme do třídy. První hodina byl zeměpis s panem učitelem SArgankem. Nechápu, proč z něho mají všichni vítr. Mně se zdá být v pohodě. To teda jo. Byla to taková seznamovací hodina. Samozřejmě anglicky. Máme totiž výuku vybraných předmětů v angličtině. Zeměpis je jedním z těch předmětů.
Po zemáku byla fyzika. Ta byla česky. Teda, občas padlo něco anglicky kvůli Olgas, protože ta je odjinud a neumí vůbec česky. Je z Thajska a je tady na rok na studijním pobytu. Ale byla to dobrá fyzika. Hlavně, byly nám nabídnuty učebnice na zakoupení a byla na ně sto procent sleva. No nekupte to,že... Sem po tom skočila. A nebyla jsem jediná. Má nás to půlka třídy. Minimálně.
Pak byla angličtina a to byly zase zmatky, že by jeden zaplakal. Někdo totiž řekl, že máme být na ajinu v chemičce a ukázalo se, že ne, takže fakt jako dobrý... Ale psina.
A po angličtině byla biologie. Seznamovací hodina,jak jinak. Vím jedno, z biolobia asi maturovat nebudu... Ale jako dobrý... Taky to bylo maličko anglicky kvůli Olgas.
A málem bych zapoměla, že nám v anglině nabídli zájezd do Ameriky. Je to sice za 25 tisíc, přibližně, ale je tam letenka tam a zpět, ubytování, strava... Mno, mám v plánu udělat vše pro to, abych mohla jet. Amerika je moje vysněná země.
Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat