17. září 2008

Tokio Hotel

Svět je jenom... Tokio Hotel - iDNES.czAsi jste si mysleli, že tohle bude článek o tom, jak Tokio Hotel zbožňuju. Ne, není tomu tak. Asi vás zklamu. Chci se totiž pokusit napsat oběktivní názor na tuhle německou skupinu. Jo, jen tak mezi náma, z osobního hlediska tuhle skupinu nesnáším, ale to je jen na okraj.
Takže, abych pravdu řekla, tak ani vlastně nevím, kdy tato skupina vznikla. Jediný, co vím, je, že to není zas až tak dávno. V tomto případě je slovem dávno myšleno třeba deset patnáct let...
A abyste nemohli moc rejpat, zkoušela jsem Tokio Hotel poslouchat a musím vám říct, že to opravdu nešlo. Nemůžu si pomoct, ale němčina mi přijde ke zpěvu naprosto nevhodná. Možná bych na ně měla maličko jiný názor, kdyby nezpívali německy...
Ale nicméně, můj verdikt je, že Tokio Hotel budou dřív, nebo později zapomenuti. (Osobně doufám, že dřív, ale to zas jen na okraj) Taky si myslím, že by bylo lepší, kdyby se nesnažili vypadat s prominutím jako buzny, ale jako normální kluci. To, že vypadají jako holčičky možná přispívá jejich popularitě, ale mi to teda přijde divný, když kluk vypadá jako holka a ještě k tomu buzerantská holka. Jako takhle, proti dlouhým vlasům u kluků nic nemám, ale Tokiáči se s prominutím i líčí a to se mi na klucích teda nezdá. Přijde mi t nemožné.
Jak jsem řekla, dřív nebo později budou zapomenutí. Doufám, že na scénu nastoupí nějáká pořádná kapela, která nebude zpívat německy a tak dále... Prostě, přijde mi, že TH existují jen díky těm milionům fanoušků po celém světě. Kdyby jich nebylo, tak nejsou nic.

Žádné komentáře:

Okomentovat