9. října 2008

9. 10. 2008

Ahojte, tak zase píšu deník. Napíšu o tom, jak mi profesor z chemie chtěl ztopit tužku.To je tak, my máme chemii v angličtině a předměty v angličtině se do třídní knihy zapisují zeleně. Mno a jelikož sedím úplně vepředu, a mám zelenou, tak si ode mě všeci učitelé půjčují. Mno a dneska jsme měli chemii. Pan profesor se zeptal, jestli si může půjčit zelenou. Kývla jsem. Tak si ji půjčil a zapsal. Mno, a pak se něják zapoměl a chtěl si tu zelenou nechat, tak jsem se na něho zle podívala a vrátil mi ji.
O tužky přicházet nehodlám. Už jsem pozbyla jednu obyčejnou, tu mi ztopil pan profesor S. To tak bývá... Ale co nadělám, asi nic, ale o zelenou přijít nehodlám. Tak to bylo za dnešek... Přeju příjemný den a doufám, že sem ještě něco napíšu.

Žádné komentáře:

Okomentovat