14. listopadu 2008

14. 11. 2008

Toš dnešek byl absolutně k zbláznění. A to jako fakt. Nejprve mi musí celý den otrávit předmět zvaný ZsV, nebo také NoS. Jako fakt na palici. Předmět ten já totiž nesnáším a nikdy snášet nebudu. Jde totiž o to, že já sice poslouchám a tak, to jako jo, jenže, problém s předměty tohoto typu je, že mi to jde tady tam a tady ven. A hrozně mi vadí testy, protože to, on trvá na přesných definicích a když tam mírně přehodíme slovo, nebo to napíšem vlastními slovi, už nám strhává známku o bod dolů, takže jako ehm mhm...
A potom byla angličtina... Takže taky dobrý... Ta by ale šla. Jenom mi sakra řekněte, o čem mám v těch reáliích žvanit... Asi si vezmu na paškál Walles. Bo já fakt nevím. Nějákýho panovníka z tama, to by možná šlo.
A po angličtině byla biologie... Já se z ní jednou zcvoknu, jako fakt a to jsem biologii měla vždycky ráda... Tak nevím, leze mi to na nervy.
A nejvíc mě naštvalo, že kvůli blbýmu požárnímu cvičení nám odpadla výtvarka. Jako fakt blbej nácvik evakuace školy. Dělali jsme to na dvakrát a ještě ke všemu jsme zrovna na tu výtvarku až úplně pod střechou. Takže jako ehmmhm.... A nejhorší na tom je, že je rozbitej a nebo blbnoucí rozhlas. Takže jako to by fakt jeden zaplakal. Ať se jdou sakra vycpat. Moje oblíbená výtvarka kvůli taký kravině, kterou se zdálo ani nikdo neorganizoval odpadla. Zabit zabit zabit. (A když už zabíjíme, přiberme taky pana profesora S.)

Žádné komentáře:

Okomentovat