9. listopadu 2008

Anime

Tak můj další názor se bude týkat Anime. Nevím, co to mám zase za úchylku, ale začalo se mi to líbit. Hehe a to mi to dřív strašně lezlo na nervy... A teď sleduju Naruta... Takže dobrý jo...
Anime podle mě špatný není, ale zase chvíli trvá, než tomu člověk přijde na chut. Hlavně mi vadilo, že u toho všeho žvaní japonsky a je to s titulkama, ale už jsem si zvykla i na to. Kupodivu. Mno, takže dobrý. Ve výsledku se mi anime zašalo líbit. Ale vezmeme to takhle. Pokud to někdo bude někomu nutit, tak mu to akorát zhnusí, podle mě. Člověk tomu musí na chut přijít sám. Vím to z vlastní zkušenosti. Nejdřív mi z toho hrabalo a teď se mi to líbí. Ale pravdou je, že jsem těch anime ještě neviděla tolik, abych mohla opravdu posuzovat. Ale myslím, že se mi to fakt líbí.
Nicméně, nikomu bych to nevnucovala, protože jsou lidi, keří z toho budou otrávený, jako jsem bývala já. Takže, jako se vším, když se to někomu líbí, prosím, ale ať to nikdo nevnucuje tomu, komu se to nelíbí. :) To je asi všechno, co mě k tomuto tématu napadá. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat