21. listopadu 2008

Automaticky hrající hudba na blogu

Tak to je jedna z věcí, které mě absolutně vytočí a z daného blogu okamžitě odcházím a to i přes to, že je tam nějáký zajímavý článek. Automaticky hrající hudbu nesnáším. Já mám na rozdíl od některých puštěnou hudbu na počítači v media playeru a tak mi ta hudba strašně vadí. A co je nejhorší? Když se ta hudba nedá vypnout. To by se ve mně krve nedořezal. Fakt, takový lidi, co todle dělaj, to bych schutí vraždila. Já vím, jen tady na to nadávám, ale na tomhle mi vážně nepřijde nic pozitivního. A nejhorší na tom je, že je to většinou hudba, která mi říká kulový s přehazovačkou...

P.S. (1.8.2020): Toto se týkalo blog.cz. Na jiných provozovatelých jsem na tento problém zatím nenarazila a doufám, že ani nenarazím.

Žádné komentáře:

Okomentovat