30. prosince 2008

30. 12. 2008



Ahoj, tak se zase po nějáké době hlásím. Poslední dobou moc nepíšu, teda, občas nějákou tu povídku, ale hlavně čtu povídky na tenrai.cz Jsou tam povídky na téma anime, čtu Naruto povídky a to hlavně od Leonydy Styron. Její povídky jsou perfektně napsané.
Mno, doufám, že jste si užili vánoce. Já teda ano. Dostala jsem BAsovou flétnu. Mno a ještě pár dalších věcí.
Posledních pár dní jsem strávila u tety, sestřenice a babičky v Sedlnicích. Mno, celkem fajn, ale prasestřenice mě nenechala spát a babička je posedlá tím, aby oběd byl přesně ve dvanáct a já ve dvanáct teprve snídám, tak nevím, co furt maj... Mno jo no, člověk se o prázdninách musí vyspat. A co se mě týká, tak mám vždy o prázdninách otočený spaní. Aktivní jsem v noci a celý den bych prospala...
Mno nic, zatím čau.

Žádné komentáře:

Okomentovat