11. prosince 2008

Názor na Emo

Tak jo, už jsme názor na Emo psala na spoustu blogů ale až teď mi došlo, že jsem ho nenapsala sem. Mno, tak to musím napravit.
Ëmo styl není nic pro mě. To vám říkám rovnou. Taky mi přijde, že spousty z těch rádoby Emo si na emo jenom hrajou. A taky že to dělají jen proto, že je to in. Neříkám, že to tak je u všech, ale myslím si, že to tak bude u hodně lidí. Když je někdo pravé emo, prosím. At si jím je.
Neberu to nikomu, důležitý je, aby mi to nikdo nevnucoval. To je pro mě hlavní. Snažím se emo neodsuzovat, ale bočas je to těžké, protože je ho tolik a skoro všude. Všude emo plišáci, teď mluvím o internetu, a popravdě, ti se mi vůbec nelíbí. Nevím, co je na tom pravdy, ale hodně lidí, co maj blog zahlcený emo, má taky rádo růžovou, barvu, kterou nemusím. A kterou bych na sebe vzala jen v krajní nouzi.
Ale zpět k emo. Myslím, že zahlcují svět, ale i emo už je přebité něčím dalším. A to je scene. Tím se budu nakonec asi taky zabívat, ale emo je prostě něco, co nemusím a co se tolik uchytilo jen, že si lidé řekli, že je in být emo a tak se stali emo. Mno a pak přijdou na scénu scene a všichni hned jsou scene. Mno nevím, já žádný z těch stylů nevyznávám a ani to nemám v plánu. A když už jsme to nakousla, tak se mi lbí styl gothic, ale myslím, že gothic nejsem. Myslím, že co se mě týče, nezapadám do žádného stylu. Ale kdo ví. Každopádně, co se emo týče, buďte si co chcete, ale mi to necpite.

Žádné komentáře:

Okomentovat