29. července 2009

Nevím, jak to nazvat... =(

Tak jo, rozhodla jsem se trochu rozebrat, jak lidé na blogy píší. Zjistila jsem, že čím střelenější přezdívka, tím horší styl psaní. Vážně, i když se třeba článek zdá být pěkný, ale je psaný stylem samé malé, velké písmeno, samé w a q a kdoví, co ještě, radši z blogu odchízím.
Možná, že některé z vás baví číst texty psané tímto stylem, ale já mám potíže to vůbec rozluštit, natož v tom ještě hledat nějáký význam... A myslím si, že nejsem sama. Ano, nadpis psaný tímto stylem možná přitáhne pozornost, ale myslím si, že pokud dotyčný patří mezi ty, co tento styl nemusí, pravděpodobně na daný blog již vícekrát nepřijde.
Možná si myslíte, že psát normálním stylem, jako teď já, je nudné a není to IN, ale popravdě, alespoň to jde krásně přečíst i bez použití takzvaného "devypatlátoru".
Mno, lidičky, zamyslete se nad tím.
Jo, a taky mi sakra řekněte, jak blogy, který píšou výhradně tímto divným stylem můžou mít 20 000 návštěvnost... Protože to je něco, co jsem vážně ještě nepochopila, ale mile ráda se něco přiučím. xD
Mno, pište na toto téma své názory do komentářů, ať se můžem pobavit a prodiskutovat to.

Žádné komentáře:

Okomentovat