2. září 2009

2. 9. 2009

Hm... Tak jsem přežila druhý den školy. A docela ve zdraví. Opět jsem se ujala služby ve třídě, kterou jsem zastávala loni. A to je starání se o třídnici. Jediné, co, tak doufám, že se ji zase nepodaří někomu ztratit, až nebudu ve škole. Mno, jinak je celkem pohoda. Byla jsem dneska poprvé letos ve flétně a počínaje tímto rokem, mám novou učitelku, neboť můj starý učitel šel do důchodu. Mno, zklamaná rozhodně nejsem, protože učitelka, ke které teď chodím, mě v minulých letech vyučovala soubor, neboli komorní hru. Takže žádný problém. :) Teď, večer, se tak akorát dívám na bleach. No, ale ne na nové díly. Sleduju znova ty staré, protože se mi nechce číst titulky, protože ty staré jsou nadabované anglicky. A já, jako anglomaniak, to tak mám nejraději. :) Tákže, zatím čau a já du přemýšlet, co zase napíšu. Začalo mě to zase bavit, protože asi zase začly chodit nápady. A nejenom ode mě, ale také od vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat