3. září 2009

Mé úsilí se možná konečně vyplácí

Tak jo, lidi, vypadá to, že můj boj proti kopírování se začíná alespoň malinko vyplácet. Evidentně nejsou všichni takoví, že mi akorát vynadají a napíšou, že kopírují všichni, tak proč ne oni. Ano, uznávám, občas se ten zdroj na autora prostě vyslídit nedá, ale pokud to jde, tak by bylo dobré, kdyby se o to kopírovači snažili. Když už musí kopírovat, tak aspoň s uvedením autora.
Ale nicméně, myslím, že mám alespoň malý úspěch ve svém boji. Narazila jsem na dívku, slečnu, holku (To se nedá posoudit, nevím, kolik jí je), která místo toho, aby mě někam poslala, se se mnou rozumně baví a rozumně argumentuje. Dospěla jsem tudíž k tomu, že můj boj možná není až tak sisifosská práce, jak jsem si myslela.
Ano, je to malý úspěch, ale alespoň je vidět, že někteří lidé přemýšlí, místo toho, aby jenom nadávali a vymlouvali se na to, že kopírují všichni. Já vím, kopírují všichni, ale to není správné. Budiž, nějáký ten obrázek sem tam, okej, ale když znáš autora, uveď ho a ne odkaz na toho, od koho to máš zkopírované.
Já sama své články občas doplním nějákým tím obrázkem. A co se týká autorů, věřte mi, že bych je uvedla ráda, ale jaxi nemůžu, neboť ty obrázky jsou z mé složky v počítači a tam jsou již tak dlouho, že autora už jaxi prostě nevím....

Závěrem, vím, všichni kopírují, ale apeluju na vás, pokud jste toto četli, tak už kvůli tomu, že jste to četli, nekopírujte, nebo aspoň ne bez zdroje na autora. A proč? Protože když to tak uděláte, bude z blog.cz o něco hezčí místo, kde nebude na každém blogu to samé.

Žádné komentáře:

Okomentovat