2. října 2009

2. 10. 2009

Ahoj, tak počínaje včerejškem je mi oficiálně 17 let. Vím, že jsem tak porůznu již psala, že je mi prostě 17, do různých soutěží a tak dále, prostě se mi nechtělo vypisovat, že je mi skoro 17, ale pravdou je, že oficiálních 17 mi je teprve od včera.
Příští rok mi bude 18 a budu plnoletá. Jsem zvědavá jaký to bude pocit.
Ale když se tak ohlídnu za sebe a podívám se, jak ten čas běží a uvědomím si, že jsem již v blogařské sféře tři roky, zjišťuju, že jsem od obyčejné kopíračky, která občas napsala ubohou kratičkou kapitolku povídky, postoupila na zarputilou bojovnici, která bojuje proti kopírování, myslím si, že jsem na dobré cestě. Můj první blog byl na adrese seraf.blog.cz což již není, dnes tam má blog nějáká dívka, která vykládá tarot. Mno, je to rozdíl oproti tomu, co jsem tam měla já, protože růžová a černá docela kontrastujou a můžete hádat, kteoru barvu jsem měla já.
Také jsem zjistila, že je lepší, když oddělím povídky od zbytku blogu tím, že v rubrikách odkazem na povídky odkážu na druhý blog, kde jsou jenom povídky.
Mno, dneska se toho moc nedělo, akorát jsem dočetla Sen noci svatojánské od Shakespeara a nasmála sem se u toho. Pak jsem dočetla Vlčí rokli, což taky nebylo špatný. Mno, a teď čtu Stopy hrůzy. Mám pocit, že druhej díl. Protože je to jedinej, kterej mám. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat