30. října 2009

30. 10. 2009

Ahoj, omlouvám se těm, co sem rádi chodí, že tu nepřibylo nic nového, ale minulý týden jsem byla nemocná, tak jsem na to neměla náladu a pak jsem byla zažraná do hry Scrabble a četla jsem nový díl hraničářova učně a znovu jsem četla první díl Trilogie Rai-Kirah. Mno, takže takže. Ale budu se snažit sem chodit teď trochu víc. Tak mě za mou nepřítomnost prosím neukamenujte. :)
Nevím, jestli to můžu považovat za dnešní počit, ale jelikož se to odehrálo až po půlnoci, tak snad jo. :) Dostala jsem totiž nové nápady na první část povídky Orb světla - Temné jezero. Prolog již byl delší dobu k přečtení na mém literárním blogu, ale včera asi v jednu v noci tam přibyla také první kapitola. Neděste se toho, jak je dlouhá, protože stejně dlouhé budou i všechny ostatní. Opravdu doufám, že se vám to bude líbit. A taky můžete čekat, že teď budou povídky přibývat trochu častěji.
A víte proč? Protože mám po dlouhé době zase nějáké nápady. :) Myslím, že je se na co těšit. Jinak se toho dnes moc neděje. Aby taky jo, když je teprve ráno, ale to neřešte. Možná dneska taky pridám nějáké nové obrázky. Pár bych jich totiž měla. :) Tak snad se k tomu dokopu. JO, a pokud by se vám chtělo, napište mi do zprávy autorovi, nebo klidně pod tneto článek, nějáká témata, která byste chtěli, abych rozpitvala v rubrice názory. :) Budu se těšit. :) Zatím ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat