7. října 2009

7. 10. 2009

Ahojky. Tak dneska ve škole nebylo nic zajímavýho. No, krom výtvarky, která je zajímavá vždycky.
Tentokrát jsme malovali detail díla, které máme udělat jako živej obraz. Mno, já si vybrala Monu Lisu, takže dobrý. Malovala jsem detail jejího levýho oka. Z pohledu pozorovatele pravýho. Mělo to být v divných barvách a fixama, tak jsem to udělala divnýma barvama. Mno, ale náhodou, strašně se mi to líbí. Příští výtvarku si beru do školy foťák, abych to vyfotila, protože to evidentně v mojí složce neskončí. A zároveň vyfotím i svoji interpretaci Mony Lisy, která vysí u nás ve škole v Ateliéru. No, ale to je jediná věc, co se tak stala. No, ještě jsem skoro dočetla knihu od M. H. Clarkové - Krása přináší smrt. Je to detektivka ze soudcovského prostředí a je opravdu poutavě napsaná. :) Doporučuju.
No, potom budu číst jakousi knížku, jejíž příběh se odehrává ve čtrnáctém století a jsem na ni vážně zvědavá. :)
Mno, teďka mám jako kulisu puštěný MewMew Power anglický dubbing. No, již jsem to viděla, ale to je fuk. Je pravdou ale, že jsem již viděla lepší anime, ale nadruhou stranu, tohle je opravdu vtipný. :)
Vážně uvažuju o tom, co sem psát a poslední dobou opravdu nemám nápady. Takže vás prosím, zkuste mi něco poradit. Uvidíme, co se s tím dá dělat, ale vášnázor na tohle by mi vážně pomohl. :)
Jinak, ještě jsem si vzpoměla, že z testu z angličtiny jsem dostala známky 1- a 2-. Sice nevím, která je za co, ale to je fuk. Známky to totiž jsou dobrý. :) Jsem s nima celkově aj spokojená.
Tak jo, to je pro teď asi všechno a očekávám vaše nápady. :) Pokud se mi nápad zalíbí a napíšu článek, který s tím bude souviset, uvedu vás jako inspiraci. A pokud máte blog, tak ho tam taky uvedu. REspektive, vaše jméno stvořím jako odkaz. Mno, takže když mi poradíte něco dobrýho, budete v tom článku mít vlastně stálou reklamu. xD

Žádné komentáře:

Okomentovat