13. prosince 2009

13. 12. 2009

Ahojky, tak se tu zase po dlouhé době zjevuju. xD Mno, to víte, škola. Ale dobrá zpráva je, že sou již skoro vánoční prázdniny. A s nimi vánoce a můj notebook. Mám ho slíbený již asi rok. xD Potíž bude přesunout tam všechny uložené oblíbené stránky. xD Ale to se zmákne. xD Bude muset. Nemíním se totiž vzdát ani jedné. A že jich mám dost. xD
Ale dost kecání o tom, co bude. Až to bude, tak se to dozvíte. Radši vím povím něco o tom, co je.
A nebo bude ve velice brzké době. A to je druhá kapitola Temného Jezera. Včera vnoci sem dostala nápady a pustila jsem se do psaní. Mám již asi jednu a půl stránky druhékapitoly a to je dobrá zpráva. Zároveň jsem pokročila se Svatou dýkou. Píšu devátou kapitolu a již mám něco přes stránku. Doufám, že to brzy dokončím. Chtěla bych, protože bych chtěla vědět, co mi na to vy, moji milí čtenáři povíte. Jsou to totiž právě vaše komentáře, co mě posouvá dopředu. Mno, tak tenhle článek ukončím a zkusím se pustit dál do psaní. Ať to pak zas nedopadne tak, že se nové kapitoly dočkáte v jednu hodinu ráno, jak je mým špatným zvykem. xD

Žádné komentáře:

Okomentovat