25. ledna 2010

25. 1. 2010

Ahojky, nejprve se chci omluvit, že jsem tu dlouho nic nenapsala, ale nejsou nápady. Mno, tak mě za to snad nezaškrtíte. :)
A co je nového? Mno, asi to, že jsem dočetla Východ Modrého Měsíce, který jsem četla již podruhé. Další věc je, že jsem našla skvělý blog s povídkama. Jeho adresa je http://nahradni.blog.cz Takže kdo si chce počíst skvělé povídky, tak ať tam honem zapadne. xD
Mno, dneska jsme jako každé pondělí měli ve škole na devátou a první hodina byla němčina. Naštěstí jsem si ještě před hodinou stihla udělat úkol. Bylo to stupňování přídavných jmen. No, potom jsme procvičovali osobní zájmena ve třetím a čtvrtém pádu.
Potom byla angličtina a nebylo to špatné. Angličtinu mám prostě strašně ráda.
A pak byla matika a já se dozvěděla, že jsem ten test opravdu napsala na plný počet bodů. Bylo to na rovnice s neznámou v exponentu. Nebylo to tak těžký, jak se zdálo. Ale pravdou je, že jsem tam počítala s jakýmsi šíleným desetiným číslem. Ale vyšlo mi to a to je hlavní.
Volnou hodinu jsme ztrávila čtením již výše zvýšeného Východu modrého měsíce od Simona R. Greena, který mimochodem píše absolutně skvěle.
A pak byla chemie a to nebylo špatné. Probírali jsme alkeny a alkiny. A musím říct, že jsem si ty názvosloví dělala dopředu a každý jedno jsem měla správně. xD no jo no, když je někdo maniak. Ne, teda že by mě ta chemie vyloženě bavila, ale tohle zrovna není špatné.
No, a jako poslední hodina (ZSV nám odpadlo) byla biologie. Probírali jsme vodní obratlovce. Nebylo to špatné. Akorát naše drahá třída tam zas po sobě zanechala svinčík. A já to musela pomáhat uklízet i když jsem nic z toho nevytvořila, protože všichni zdrhli. Ale to je fuk. Mno, a pak jsme se ještě s profesorkou bavili o Hrapyji pralesní. Onehdá jsme se o ní totiž taky bavili a ona mě požádala, abych o ní něco zjistila. Mno, tak jsem to udělala. xD
Mějte se, jdu na Mermazon napsat obsah Východu modrého měsíce. xD A kdo může, určitě si tu knihu přečtěte, doporučuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat