17. února 2010

17. 2. 2010

Ahojky, tak dnešek byl naprosto super. Nejdříve jsme normálně měli první hodinu, což byla angličtina, ale jenom jsme se bavili o Obrazu Doriana Graye. A to proto, že jsme na to potom šli do divadla. Bylo to anglicky, nebylo to špatné, ale pravdou je, že kdybych bývala věděla, že to bylo právě tohle, tak bych se na to vybodla, protože jsem si stáhla zrovinka včera nějákou moderní verzi Doriana Graye, která je z loňského roku. A ještě jsem ji neviděla. xD A myslím si, že bude o hodně lepší, než nějáký divadlo. Mno nevím, nebylo to zrovna světoborné. Ale dalo se to a rozhodně to bylo lepší, než vyučování. xD
Ale vrátili jsme se do páté hodiny, což byla matika a tam jsme počítali nějáký příklady z goniometrie. A pak byla výtvarka, kde jsme plácali z hlíny. A já plácala svícen ve tvaru fénixe. Inspiroval mě k tomu jeden obrázek. Mno a pak jsem šla do flétny. Jo, málem bych zapoměla, taky jsem ve výtvarce namalovala draka. Ale takovýho střelenýho. xD Mno, až bude hotovej, tak ho sem rozhodopádně dám, protože se mi líbí. xD
A pak teda byla ta flétna. Mno, jelikož máme před koncertem, tak drilujem a drilujem. A to Piráty z Karibiku a Tři oříšky pro popelku. xD A de nám to. A pak ještě já a velkej Mates trénujem takový dvě písničky, jsou dobrý a baví nás to.
Jo, a aby toho nebylo málo, tak jsem zaúkolovaná ještě na hraní s paní učitelkou Mikuláškovou a nějákýma prťatama nějáký Kolečko, bo jak se to jmenuje. A mám to prý táhnout. xD Mno taky tam jsem nejstarší. XD Tak to bychom měli asi všechno.
Snad jen ještě, že když jsem jela domů, tak v autobuse byla maminka s dcerou a ta dcera celou cestu řvala, jako by ji na nože brlay a ta maminka z toho byla zoufalá a ječela na ni a dokonce jí dala facku. Mno, ale myslím, že ta holčička neječela ani zdaleka tak hrozně, jako já, když jsem byla malá. Alespoň podle toho, co mi drazí příbuzní pořád vyprávějí... xD

Žádné komentáře:

Okomentovat