28. února 2010

28. 2. 2010

Ahojky, asi se divíte, že píšu tak něják v noci, ale zvykejte si. Příští týden mám prázdniny, takže to určitě zas dopadne tak, že budu v noci vzhůru a ve dne budu chrnět... Mno, ale dneska jsem kupodivu vstala docela brzy. Ale to bude asi tím, že jsem minulej den šla docela brzo spát. A vrhla jsem se zase na malování. Mám teď rozdělanej zase další obrázek, jehož předlohu jsem jako obvykle našla na http://zindy-zone.dk a musím vám tyhle stránky doporučit, protože jejich autorka kreslí opravdu dokonale.
A jinak, doufám, že se mi zítra podaří přidat zase další obrázky, protože mám nějáké do foroty. Držte palce, ať se dokopu k tomu, abych je vyfotila. (Bože bože, co já bych dala za skener...)
Ale teď z jiného úhlu pohledu - všimli jste si, že dneska svítilo sluníčko? Já jsem to pocítila na vlastní kůžu. A to doslova, protože mě máma donutila, abych s ní šla nakoupit do billy. A dopadlo to tak, že jsem šla v tričku na ramínka. Bylo opravdu teplo.
Eh... Co jsem ještě dělala? Mno, tak četla jsem knihu zvanou Černý šíp, která se odehrává v době války růží. Takže Yorkové versus Lancasterové. Mám ráda středověkou británii, takže mě to docela baví. xD Ale popravdě, tady se ted prokazuje moje perverznost - Jsou tam takový dva mladíci a jeden z nich má takový řeči, jako kdyby byl gay. Takže to je moje a ono to navíc vůbec celkově vypadá, jako kdyby si spolu měli ti dva něco začít, ale vzhledem k tomu, že je to kniha pro mládež na to moc nespolýhám.
Ale jedno je jistý. Až si budu chtít přečíst něco s Gay tématikou, tak zabrousím na těch několik různých stránek, který jsem náhodně našla a na kterých jsou shonnen-ai povídky. Shonnen-ai znamená lásku mezi dvěma muži. A to spíše psychyckého rázu. Fyzického rázu by bylo yaoi. A souhrně to vlastně je to samý, jako anglický výraz slash.
A vůbec, vůbec je vůbec a bacil je bacil. A mimochodem, tento článek se vztahuje ke včerejšímu datu, ale nemůžu holt za to, že ho píšu o půlnoci. (Hrci prci vo půlnoci, přišlo na mě strašidlo, mělo gatě na špagátě, mě se to moc líbilo... XD)
Mějte se, du dumat nad tím, co byhc mohla ještě napsat. Miluju psaní v noci.

Žádné komentáře:

Okomentovat