2. března 2010

2. 3. 2010

Tak tu máme první březnový článek. Mám již druhým dnem prázdniny a musím říct, že si nemůžu stěžovat. Včera jsem byla ve městě a koupila jsem se ve Vágnerovi složku a potom jsem byla v knihovně, kde jsem zjistila, že je další díl Alexe Ridera. A to je super, myslím, že už je to sedmý díl. Takže taky dobrý. Navíc, Horowitz píše naprosto dokonale. Nejdřív ale musím dočíst toho Sherlocka Holmese.
Ne, prostě, já sjem se zcvokla, poté, co jsem přečetla detektivku, kde se vraždilo podle Shakespeara jsem se vrhla na Shakespeara a přečetla Hamleta, Makbetha, Romea a Julii, Sen noci svatojánské a kousek sonetů. A poté, co jsem viděla toho moderního Sherlocka Holmese, co byl nedávno v kinech, co myslíte? No ano, dala jsem se na čtení Sherlocka Holmese. Dva jsem přečetla anglicky, ale tam z něho dělají gentlemana, zatímco v české verzi je to takový akční člověk, přesně jako v tom filmu. xD Takže odteď jsem na anglickou verzi upe zanevřela... xD
Jo, a z té včerejší návštěvy města mám novou tašku. Takovou černou s býlýma okrajema, je moc pěkná. Jak já jsem spíš batohovej tip, tak tahle se mi opravdu líbí. Mno, on člověk občas i v tom stylu, který nemusí najde něco, co se mu opravdu líbí, že?
A co dneska? Zatím nic moc, hrála jsem 4story, což vám můžu jedině doporučit, ale jinak jsem nic moc nedělala. Jsem ostuda. A to bych měla přemýšlet nad esejem do biologie a referátem do latiny... xD Ale to víte, se mi vůbec nechce. xD
Tak co ještě? Mno, snad jen to, že doufám, že neprosedím celý zbytek dne u toho zpropadenýho počítače, i když, jak se znám, tak možný to je. To víte, když někoho baví hrát Spider Solitair a to i přes to, že mi to nejde.... XD Zvykejte si, jsem divná a míním divnou zůstat. A komu se to nelíbí, tak ať se mi klidí z očí. xD

Jo, a to jsem vás chtěla poprosit, napište, co bych mohla rozpitvat v rubrice názory, budu vděčná. Rozpitvávám prakticky všechno, pokud o tom mám alespoň trochu přehled. xD

Žádné komentáře:

Okomentovat