28. června 2010

28. 6. 2010

46
Hoja, tak jsem dlouho nenapsala, ale to víte, se mi prostě nechtěllo. Každopádně, než vám povím, co bylo dneska, vrátím se k víkendu.
Takže, v Sobotu jsem vstala hodně brzy a tak jsem toho využila a jely jsme s mámou do Vankovky. Nejprve jsme jen tak chodily po obchodech a pak jsme zašly do Orsaye, kde jsem si vybrala tři trička. Dvě v odstínech modré a třetí bílé. Jsou docela pěkný.
Potom si máma v lékárně koupila čaj a následně mi koupila boty. Nebo to bylo naopak? Já už nevím. Každopádně, mám z toho nové boty. Jsou to takový gumový tvarovaný žabky, ale pěkný. Černobílý.
A ještě jsme si daly pizzu. A byla výborná. Nebot nejlepší pizzu dělají ve Vankovce. :)
Odpoledne jsme potom v tu sobotu uklízely dvůr. Vyklidily jsme šopku, něco povyhazovaly a daly tam mámino staré kolo. A taky stůl a staré židle. Jo, a taky bedny s parketama, či co.
V neděli se jinak již nic zas až tak zajímavého nedělo, ale to je vedlejší. Ted bych tedy ráda přešla k dnešku. Měli jsme na devátou a vzhledem k tomu, že pozítří se rozdává vysvědčení, tak jsme jenom uklízeli třídy. My, protože máme za třídní informatikářku, jsme uklízeli informatiku. Byly tam jenom dvě žvýkačky. Takže to šlo rychle. 
Potom jsme měli dovolené si pustit počítače. Zítra se mají předávat skřínky, ale my jsme to vyřešili tak, že jsme je předali dneska a tak nemusíme zítra do školy. Půjdou tam jenom ti, kteří nepředali ještě skřínku. Takže zítra si pospím a pak už si jenom ve středu zajdu pro vysvědčení. A mám prázdniny. Se nemůžu dočkat. :)
1
Ke drakovi mi opět dopomohl strýček google.com Jak přesně, to mi už není známo.

Žádné komentáře:

Okomentovat