4. června 2010

4. 6. 2010

36
Ahoj, tak se zase hlásím po delší nepřítomnosti zde, ale prostě nemám moc nápadů. Mé dny jsou vlastně všechny skoro stejné. Nicméně, to je fuk.
Například dneska mě naštval tělocvik. Nic proti sportům nemám, teda, všeobecně. Ale pokud je nějáký sport, který z celého srdce nenávidím, tak je to florbal. A co myslíte? Ano, přesně to jsme hráli. Jenže když mě to táááák nebavííííí... Nejnudnější sport, který znám.
Ale co naplat. Alespoň, že potom v zeměpisu se konečně vyřešilo to, že mi neoznámkoval druhou půlku testu na Balkan peninsula. Takže přeci jen něco dobrého.
Nicméně, pak jsem psala test z fyziky a nevím nevím, něják mi nedošlo, že lambda se tam počítá něják složitě, teda, že lambda ve vlnění je T v kmitání... xD Takže takže... No, uvidíme, co z toho vyleze.
A pak byla matika a příklad, který profesorka označila jako složitý mi přišel celkem jednoduchý. Mno, nevím, ale geometrie mi vždycky docela šla. xD
A pak byla latina a bavili jsme se o Champolionovi, kterej rozluštil hieroglyfy. Nebylo to špatné. A zabili jsme tak celou hodinu, takže jsme vlastně nic nedělali. xD Ne, že bych si mohla stěžovat.
Jenže pak jsem o volné hodině zjistila, že třída, kde máme mít další hodinu, je zamčená, takže jsem celou přestávku prostála na chodbě. Nevadilo mi to, ale na druhou stranu, ve třídě je to přeci jenom lepší. A pak dorazila Prchalová a vzhledem k tomu, že neměla klíče, tak nás nahnala do učebny 201, kde zrovna nikdo nebyl.
A psali jsme test. Zároveň mi také dala test, který jsem psala minule a zjistila jsem, že mám jedničku, takže jedno velké plus. Ještě to se mnou asi není tak špatné. Každopádně, když pomineme ten florbal, tak to byl celkem dobrý školní den. xD

Edit: A potom jsme k večeru hrály s mámou badminton. Nebylo to špatné. Mno, ale je pravda, že jsem posedlá tenisem, takže jsem podávala jako při tenise. xD Nejhorší je, že nemám s kým hrát a v okolí našeho domu není žádná zeď o kterou by se dalo hrát, to je na tom nejhorší. A tak musím hrát badminton stylem tenisu.
1
Zdroj obrázku je deviantart.com Kdo přesně ho namaloval nevím, ale vím, že je odtamtud. Teda, pokud se nepletu, ale opravdu si nemůžu pamatovat každý obrázek, který stáhnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat