29. července 2010

29. 7. 2010

55
Ahoj, tak jsem se právě vrátila z tenisu. Tyjo, docela zážitek. Dozvěděla jsem se, že jsem celou dobu hrála úplně špatně. Nebot jsem hrála ping-pongovým způsobem a to je prej špatně. No, ale i za tu jednu hodinu jsem se o dost zlepšila. Jen ten beckhand mi zatím vůbec nejde. Prý, že ho mám hrát obouruč, ale to mi nejde tím tuplem. Takže ho stejně hraju jednoruč, ale snažím se tak, aby to nebylo pingpongovým stylem.
No, ale jak říkám, stojí to za to. A tady právě můžu pozorovat, jak se docela rychle zlepšuju v tom, co mě baví. Kdyby to bylo něco, co mě nebaví, tak mi to tak rychle nepůjde.
To je stejný i ve škole. Např. Fyzika mě nebaví, tak prolízám stěží se trojkama. Naopak toho mě ale šíleně baví dějepis, kde mám jedničky.

Každopádně, další hodinu tenisu mám v pondělí od jedenácti. Už se nemůžu dočkat, jen doufám, že nebude tak strašnej pařák, jako dneska... A to bylo částečně pod mrakem. NO, ale to nevadí. Protože pokud někoho něco baví, tak je jedno, jaký je počasí. (Týká se pouze sportů a venkovních aktivit, neboť šachy můžete hrát i v dešti a nemá to vliv na počasí... xD Ježiš, to zní blbě...)
A co mám dneska ještě v plánu? Nejspíš pokračovat ve hře Mount & Blade, která mě teď naprosto baví. Je to středověká strategie která není vůbec špatná a můžu jedině doporučit. Obvzlášť milovníci Heroesu si ji zamilují.
Jo, nemohl by mi někdo doporučit nějákou pěknou písničku? Docela mám chuť nějákou stáhnout, problém ale je, že všechny oblíbený už stažený mám, takže bych potřebovala inspiraci. Nechcete se obětovat a plácnout vaši oblíbenou? Akorát se prosím vyvarujte písniček od Miley Cyrus a jí podobných, to opravdu není můj šálek kávy. Dík.
1
Obrázek z bluewawe.blog.cz který už neexistuje. Kde ho slečna vzala, nevím.

Žádné komentáře:

Okomentovat