14. července 2010

Facebook... A co kdyby nebyl?

51
Facebook... Téměř každý ví, co to je. Není to zas až tak dávno, co jsem ještě vlastníkem účtu na této stránce nebyla, ale pak jsem si řekla, že by to nebylo špatný, protože bych pak snáze mohla být v kontaktu s lidmi, na které jinak kontakt nemám, ale jsou to například bývalí spolužáci.
Založila jsem si tedy účet a zjistila, že některé hry, které tam jsou, nejsou špatné. I když je pravdou, že i když jsem jich vyzkoušela asi tunu, hraju jen asi čtyři. Víc ne. Teda, pět. Zapoměla jsem na jednu, kerou jsem poslední dobou nehrála vůbec.
V době, kdy jsem na FB byla nováčkem, jsem tam trávila hodiny a hodiny. Přidávala do přátel každýho, kdo si o to řekl, zkoušela, co to u mí, ale pak mě to něják přestalo bavit. Chodím tam občas na pár minut jenom vždycky čeknout, jestli mi někdo nechce něco, co by vypadalo důležitě. Ale to je tak vše.
Řeknu vám, že FB není nic světoborného. Je to jen další komunikační síť z mnoha. A popravdě, já mám radši lide.cz I když tam nejsou cizinci. Ale nadruhé straně, lidé jsou přehlednější, než FB kdy byl nebo bude. Kdo se mnou nesouhlasí, jeho problém.
Co musím uznat je, že FB je dobrý ke komunikaci. A vzhledem k tomu, že se já do Prahy nedostanu, tak mám alespoň možnost si takhle pokecat s děckama z tábora, kde jsem dvakrát byla. A kteří jsou moc fajn.
Nevím jak vy, ale já FB beru jen jako způsob komunikace. Ano, nebylo to tak, byla jsem závislá, psala všemožný statusy, hrála hry, dělala si kvízy, které začínám shledávat naprosto stupidníma, ale prostě začínám zjišťovat, že je to požírač času a že je to k ničemu. A stejně ke komunikaci spíš používám mail. Nevím, prostě mi to víc vyhovuje.
Docela by mě zajímalo, co by ty miliardy závisláků na FB dělali, kdyby se FB zrušil. Pro některé by to byla katastrofa, někteří by se zdrchali, někteří by si šli hodit provaz. Ale fakt, co byste dělali, kdyby FB zrušili? Docela mě to zajímá. Já osobně bych za to možná i byla ráda. Třeba by pak vznikla kvalitnější sociální síť. Nemůžu si pomoct, FB je moc chaotickej.
Ale jak říkám, napište, co byste dělali, kdyby ho zrušili. xD Ať se pobavím.
1
Obrázek z brifedesign.com jestli to z toho obrázku čtu dobře. Máte tam i autora. Jenifer Bretkopl, esli to čtu dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat