10. září 2010

10. 9. 2010

1
A proč, že je dnešní report tak pozdě? Proto, že jsem měla čtvrtou jízdu v autoškole. Takže tak. Mno, ale to je fuk, protože report je a to je hlavní.
Ve škole jsme měli na devátou. První byl dějepis, kde jsme dostali otázky a probírali jsme je. Byly to jenom takový opakovací otázky, ale docela jsme zkrachovali, protože jsme to nevěděli. Holt to bylo česky a my jsme měli děják doposud pouze anglicky.
Ale něják jsme to dali dohromady. To je hlavní. Co jsme to jenom ale měli potom... Si něják nemůžu vzpomenout. A jó, už vím. Jazyky. Byla němčina a četli jsme článek o nějákým pankáčovi, kterej nemá práci a pracovat by chtěl, jenže ani nedostává podporu nezaměstnanosti. Což mi přijde dost nefér. Vzhledem k tomu, že mu ji odmítli dát jenom kvůli tomu, jak vypadá... (Další důkaz, že lidi soudí podle vzhledu...)
Na biologii jsme měli supl. Nějákýho Kadleca, či co. Tři přišli pozdě, tak on na ně tak: "Ukažte občanky!"
Jsme všichni hleděli, jak spadlí z višně. Nakonec je ale nechtěl. No, pak nám vykládal cosi o časových pásmech. Jako by mě to zajímalo, když to byl supl a já se stále nedopídila, kdo je vrah... A vzhledem k tomu, že zahradník tam vůbec nevystupuje...
Po volné hodině jsme měli suplovanou češtinu. A tam jsem si malovala. Další takový anime obličejíčky, jak je ten, co je jako ilustrace článku. Sem se totiž rozhodla, že dám na nějákou dobu pokoj cizím ilustracím a použiju svoje čmáranice z okrajů sešitů. Plnohodnotné obrazy jako ilustrace článkům nedám, ale tohle, to by aj šlo. :D
No, a po češtině jsme měli seminář. Informatiku. S Radkem Matuškou. Takovej mladej, sympatickej, vypadá to, že s ním bude sranda. A po třech letech vykání milím profesorům můžu konečně zas nějákýmu tykat. Holt zvyk ze základky. Tam jsme jim tykali a říkali jménem. To je jedna z toho mála věcí, co mi ze základky chyběla.
A pak jsem jela domů, abych se převlíkla, odhodila učení a tak něják se trochu vrhla na net, i když jsem toho houby udělala. Dál jsem pak šla do autoškoly. Měla jsem domluvenou na pátou hodinu jízdu. Zase s Jirkou Kuncem. :D Je s ním sranda. Sice mi autoškola přes SMS nabízela, abych si vzala hodinu s Hanesem, či jak, ale já si ji nezvala, protože nechci míchat instruktory dohromady. Obvzlášť, když se mi povedlo chytnout toho nejlepšího.
A proto je dnešní report až takhle pozdě. No, ale je a to vám musí stačit. Včera večer jsem napsala kousek další části Padlého anděla, ale není to hotový, takže si ještě počkáte. Nejpozději o víkendu to ale dopíšu a hodím jak na Doupě zvrhlíka, tak na Kakidasu. A potom, někdy v týdnu, i na starou Literární dílnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat