12. září 2010

12. 9. 2010

13
Dneska je nějákej den blbec... Vůbec nic se mi nechce dělat. A nevím, proč. Hlavně proto, že bych něco ráda dělala, ale můj mozek tak něják dneska stávkuje, takže ani nevím, co bych mohla dělat.
Každopádně, vstávala jsem někdy kolem poledne. Ve chvíli, kdy zazvonila matka, která se vrátila z dovolené. Omítla jsem jet taky. Takže jsem byla vlastně od středy sama doma. Ne, že by mi to vadilo.
A co jsem dneska dělala? Vlasntě nic, vzhledem k tomu, že se něják nemůžu dokopat k tomu, abych něco dělala. Sákryš, poraďte, co bych mohla dělat...
Já totiž nemám žádnej nápad. A já bych nějákej chtěla. A malovat se mi taky nechce. Holt to je na houby tohleto. Se na to vybodnu.
Koukala jsem na jeden díl Prince of Tennis, ale potom sem to vypla. A asi se podívám, jestli už je další díl povídky Vetřelec. Třeba mě pak napadne, co bych mohla dělat.
Holt, když je člověk bez inspirace, je to špaténka. A že zas mluvim divně? Zvykejte si. Bude to ještě horší. Holt jsem brňák a hodlám jím zůstat každym coulem. A vůbec, du zkontrolovat, zda tam je ten Vetřelec. Jestli ne, budu nasratá.

Žádné komentáře:

Okomentovat