16. září 2010

16. 9. 2010

12
Okej, takže, co dneska bylo? Začátek vyučování v devět. :) To zní dobře, co? A takhle to mám každý čtvrtek. :D
Pak chemie, dalo se to přežít. Pak co? Suplovaný zempl. Měli jsme Martiniho. Opravoval naší půlce eseje do angličtiny. Ten můj nedopadl nejhůř. Naopak, dopadl celkem dobře. :)
A pak byla angličtina. A co v ní? Křížovka. Takže to nebylo špatný. No, prostě pohodička.
A volná hodina? Jo, tak tu jsem pročetla. Konečně začíná být ta Kniha mrtvých zajímavá. I když, ono se to určitě rozjede ještě víc. Každopádně bych jim to doporučovala.
V matice jsme počítali jakýsi divnosti a začli jsme sinusovou větu. Ta je docela lehká. Ale ty divnosti lehký nebyly. A já si doprdele musím konečně najít, jak se počítaj ty kvadratický rovnice...
A pak nám odpadl tělocvik. Takže jsme šli o dvě hodiny dřív domou. Nebylo to špatný, akorát mi před nosem ujel autobus, tak jsem musela čekat nějákých dvacet minut, nebo to bylo patnáct? Já nevím, ale bylo to dlouho.

A TEĎ, TEĎ BYCH MĚLA TECHNICKÝ DOTAZ! STAČÍ VÁM V DALŠÍM DÍLE KRKAVČÍ SKÁLY DVĚ A4 NAPSANÝ V OPEN OFICECH? OTÁZKA SE TÝKÁ HLAVNĚ PETRSE, PROTOŽE JE TO JEDNA Z JEHO OBLÍBENÝCH POVÍDEK. A TUDÍŽ BYCH OCENILA, KDYBY MI ODPOVĚDĚL. A TO CO NEJDŘÍVE. DĚKUJI. OVŠEM, POKUD JE TU JEŠTĚ NĚKDO DALŠÍ, KDO TO ČTE, ODPOVĚZTE KLIDNĚ TAKY, ZLOBIT SE NEBUDU.

Žádné komentáře:

Okomentovat