30. září 2010

30. 9. 2010

22
Ahoj bando, jistě jste si všimli, že jsem tu dlouho nebyla. Nicméně, pokud z toho chcete někoho vinit, tak mého drahého otce, protože nezaplatiil net. Takže prostě nefachal. Včera jsem sice už net měla, ale vrátila jsem se pozdě večer a neměla jsem už náladu nic psát. Nicméně, ta autoškola byla super. Protože ve výsledku sem se odvezla až domů. A to jenom proto, že J.K. pak po mně už nikoho neměl.
A vzhledem k tomu, že brakuju veškeré jeho odpolední jízdy, které bývají pozdě, tak je možné, že se to bude ještě někdy opakovat. Ne, že bych si stěžovala, zvláště, když už máme zimu na krku. :D
Dneska ve škole jsme psali další prověrku z matiky. Druhou během dvou hodin. A tuhle jsem myslím zvrtla. Něják mi tam vycházely hotový bludy. Ale uvidíme, třeba jsou ty bludy přeci jenom správně... :D Každopádně na to zvědavá jsem.
Co dál... Včera jsem se stavila ještě v knihovně a půjčila jsem si několik Perry Masonů. Holt není nad knihu. Seriál se jí nehrabe ani po kotníky. Navíc, v knize je Mason mladý, zatímco v seriáálu je to starej dědek. A Gardner píše dobře. Nicméně, dá to práci vybrat jenom to, co je Perry Mason. Ale povedlo se.
Budu si muset sehnat plavky, protože příští týden jdeme plavat. Nesnáším plavání. STrašně mě to nebaví. A nebyla jsem plavat už ani nepamatuju a plavky jsem na sobě neměla taky strašně dlouho, takže jsem z nich vyrostla a nový jsem vůbec neměla v plánu kupovat, jenže tak něják asi budu muset. A taky bojkotuju veškeré dovolené u moře. Samá voda, samej hic a samej komár. Byla jsem u moře třikrát a stačilo mi to na celej život, ale o tom se můžete více dočíst v článku, který byl na téma týdne moře. Někde v názorech by ho snad mělo být možné najít. :D
A ještě za zmínku stojí jednička z angličtiny. Psali jsme test na color idioms a já to měla bez chyby. I když tam cosi luštil, jak to po mně asi nemohl přečíst. :D Ale jednička je jednička  a to je hlavní. A pak jsme probírali zločiny a vynechali jsme assasination, což je vražda na zakázku. Nicméně, jinak jsme myslím prošli všechno. A i kdyby ne, tak co. Nicméně, člověku, který hraje všemožné bojové hry, se stejnak nejvíc líbí právě ta vražda na zakázku. :D
Nevím, jestli se mi to povede během víkendu, ale minimálně během příštího týdne určitě. A co? No, mám v plánu psát další část Padlého anděla. I když, možná bych se na to mohla vrhnout už zítra. :D Jo, to by stálo za úvahu. Budu o tom muset uvažovat. Uvidíme, co z toho vyleze.

Žádné komentáře:

Okomentovat