5. října 2010

5. 10. 2010

24
Ahoj, opět se poslušně hlásím. Dneska byl celkem dobrý den. A to i přes tu nepěknou písemku ze zemplu. Která se mi nepovedla. Nicméně, fandím si, že se mi celkem povedla písemka z němčiny. Aspoň v to doufám.
Po škole jsem šla do města a chtěla jsem si aktivovat novou kartu, ale nešlo to, tak jsem se na to naštvala a vrazím to mámě, ať to udělá ona.
Taky jsem byla v knihovně. A víte co? Oni měli druhý díl Pirátů z karibiku a Holmese, kterýho jsem nečetla! No dobrý, že? Já bych řekla, že ano.
Jinak stále čtu Perryho masona.
A taky jsem byla ve Vágnerovi a koupila si šanon, eurofólie, několik centropenek a pár dalších blbostí. Stálo to asi 750 Kč. Takže jsem utratila část z těch šesti tisíc, co jsem dostala k 18. narozeninám. Ale opravdu jenom část. :D
A pak jsem dopsala slova ke komixu, který děláme s kámoškou. Na střídačku kreslíme slajdy a já je pak upravuju na počítači. No, popravdě, jsem docela zvědavá, co z toho ve výsledku vyleze. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat