24. října 2010

Nejsem grafička

23
Ano, už to tak bude. Nejsem grafička. A to, že vy si to asi myslíte, je mi naprosto u prdele. A ne, designy na přání nedělám. Grafikou se sice zabývám, ale jen okrajově.
Jistě, jsem ochotná udělat design někomu, koho už nějákou tu dobu znám, nebo tak, ale rozhodně nebudu dělat designy na potkání lidem, o kterých slyším prvně. Ano, máte právo mě ukamenovat, ale nic to na věci nezmění. Nejsem grafička a nikdy jí nebudu.
Takže, vážení, až po mě zas někdo bude chtít design, zaprvé, nepište to do komentářů, v menu na mě máte kontakt, a zadruhé, zamyslete se, jestli vám ho vůbec udělám. To, co jsem tu napsala by vám v tom zamýšlení mělo pomoct.
Takže pokud se neznáme, ani trochu, tak se neobtěžujte o design žádat. Žádný vám totiž neudělám. Pokud se známe, napište mi na ajsko, popřípadě maila a zkusíme se něják domluvit.
Nicméně, dopředu vás varuju, že pokud už vám design udělám, tak nedělám návody, jak ho nastavit. :D Tak. Přeberte si to jak chcete a přeji pěkný zbytek dne. Nazdar.
Sbohem a šáteček.

The Happiness of those who belive...

Žádné komentáře:

Okomentovat