9. listopadu 2010

9. 11. 2010

27
Ahojky, tak jsem zase tady. Dneska jsme měli první hodinu ve škole ZSV a psali jsme test. Kupodivu, na to, že je to ZSV z toho mám dost dobrý pocit. Ale nepředbíhejme, uvidíme, jak to dopadne... :D Doufám, že docela dobře, ale neočekávám, protože jsem pesimista.
Pak jsme měli angličtinu a četli jsme článek z magazínu Bridge - anglickej magazín, kterej jsme si objednávali. Nebylo to špatný.
V chemii jsme měli tak trochu samostudium, protože Holej šel něco řešit ke svojí třídě ohledně maturit, či čeho. No, to bych to nebyla já, abych si nečetla. :D Takže jsem skoro během této hodiny dorazila Hraničářova učně. Po několikáté.
A pak byla geografie. Nebylo to špatné, psali jsme písemku na Jižní ameriku - teorii a já tak něják skoro všechno věděla. Mám z toho dobrý pocit. Ale uvidíme, jak to dopadne ve skutečnosti, že...
O volné hodině jsem se snažila naučit na test, který jsme měli psát v němčině, ale ono to nešlo, tak jsem si místo toho povídala s monikou, jak jsme na tom byly na základce s němčinou. Ona má to, co já nikdy neměla. A to je velice dobrý základ. Já možná dokážu rozluštit složitý slova a pamatuju si je, ale chybí mi to nejdůležitější, což je právě ten základ. Holt nám po šesté třídě na základce vyměnili němčinářku a to byla největší chyba, co mohli udělat...
Jako poslední hodinu jsme měli češtinu. Nejprve vyhrožovala, že bude zkoušet, Ale naštěstí nezkoušela. Míto toho jsme probírali Jana Nerudu. Prej že každý četl Povídky Malostránské... Já teda ne a vůbec mi to nechybí. Stejně by to byla patrně nuda. Holt to není můj typ knih. Dejte mi pořádnou fantasy, nebo detektivku, nebo horor, či všechno dohromady, a budu happy. A myslím to vážně. :D 
A co mám pro dnešek ještě v plánu? Dobrá otázka... Možná si přečíst další kapitolu TaŽ. Je to dobrá povídka, ale nevyrovná se povídce Médium, která je na stejných stránkách, ale je milionkrát lepší. Ale vzhledem k tomu, že autorka těch stránek je opravdu talentovaná, přečtu od ní všechno. I když... Vím o jedné, která má talent ještě větší... Ale kdo to je, to si zatím nechám pro sebe. A pro informaci, já to nejsem.

Žádné komentáře:

Okomentovat