22. prosince 2010

Daniel

165
    Tak tu máme po delší době další obrázek. Je to chlapec, tak se ani nepokoušejte říci, že není, protože mi to nevymluvíte. Štvala jsem se s tím několik dnů, takže docela záhul, ale jem s tím nadmíru spokojená.
   Myslím, že můžu říct, že je to jeden z mých nejlepších výtvorů zatím. Zdůrazňuju, zatím. Protože je velice pravděpodobné, že přijde něco, co si oblíbím ještě víc, no, ale zatím u mě tohle vede.
   Je to kreslený tužkama s olejovou bází a nemůžu si na ně stěžovat. Sice byly drahý jak sviňa, ale stojí to za to. A ani ta pusa není špatná, hlavně poté, co jsem sledovala na youtube jistý video, kde bylo, jak malovat pusu v PSku. No, a já to převedla do tužky. Docela to pomohlo. :D
   Očekávám komentáře. Pokud ale chcete jenom nekonstruktivně blábolit, tak si je odpusťte, já bych radši nějákou konstruktivní kritiku. Dík za pochopení.

Žádné komentáře:

Okomentovat