5. prosince 2010

DoomDaniel

149
Tak s tímhle jsem se včera piplala asi hodinu. Holt myšou to moc nešlo. Ale dobrá věc se podařila a dílo zkázy je hotové. Toto je Daniel, respektive, DoomDaniel, jak jsem mu začala říkat. A je to můj charakter ze hry DragonFable.
Jistě, chlapec ještě není ani level 10, ale to nevadí. Hlavní charakter je totiž Alexandr a ten je level skoro 40. S tímhle si hraju jenom pro zábavu.
Taky z jakýho jinýho důvodu bych měla pro DF jinak pět účtů. :D No jo, já vím, blázen, ale když mě to baví. :D
Vtip je totiž v tom, že se svojí nejlepší postavou - Alexandrem - hraju jenom tehdy, když přidají něco nového. On totiž  semnou byl prakticky od začátku vývoje DFka. Ta hra vznikla někdy v roce 2008, či 2007, jestli se nepletu. Hrát jsem ji začala zřejmě chvíli poté, co ji stvořili. A od té doby tam toho hodně přibylo. Jenže vzhledem k tomu, že žádný můj charakter nemá DragonAmulet, není možné dělat speciální questy. Proto mám tolik charakterů, neboť Alexandr má již všechny questy, co může dělat, splněné... A proto tady můj nový oběv DoomDaniel.

4

A zde vidíte originál mého snažení. Toto malé je originální charakter Daniela. A podle něj vznikl zde můj výtvor.


Credits:
Daniel ©AnnElfwind with the use of DragonFable character creation
Drawings ©AnnElfwind
DragonFable ©ArtixEnterteinment
Game here - DragonFable

Žádné komentáře:

Okomentovat