10. ledna 2011

Kosmetika

170
    Anička F. mi dala další návrh na téma. Tentokrát kosmetika. A já se rozhodla vyhovět. Protože mě názory psát opravdu baví. Takže, jak bych měla asi začít...
   Třeba tak, že je kosmetika a kosmetika. Jedna by se dala nazvat hygienické potřeby a ta druhá je kosmetika jako taková (myšleno voňavky, šminky a podobné).
   Tu první kategorii, tu využívá snad každý... Divila bych se, kdyby ne. I když, u bezdomovců je to diskutabilní. Ale, jak říkám, prakticky každý ji používá.
   Ale co ta druhá? Tady bych řekla, že zas až tolik lidí ji nepoužívá. A taky je tu hodně lidí, kteří ji používají nevhodně. Myšleno, že jí na sebe patlaj až moc a ani to nevypadá hezky.
   Dále tu pak jsou lidi, kteří ji používají tak, že to není přehnané a tudíž to i vypadá hezky. A lidi, co ji nepoužívají vůbec. Mezi tyto lidi se řadím i já. No, i když... Já jsem na rozhraní mezi těmi, co ji nepoužívají vůbec a nebo ji používají málo. Protože přeci jenom, i když na sebe většinou nepatlám nic, občas na sebe použiju třeba řasenku.
   Myslím, že kosmetika zas až tak důležitá není. Alespoň ta druhá kategorie. Jistě, občas neuškodí na sebe něco málo plácnout, ale určitě by se to nemělo přehánět. Protože, vemte si, že v minulosti nic takovýho neexistovalo a taky se svět nezbořil. Tak nevím, proč by se kvůli tomu, že někdo chodí nenalíčený, měl bořit teď.
   No řeknite, nemám pravdu? No, dobře, možná řeknete, že nemám, ALE... Pokud tohle řeknete, tak mi napište, proč si myslíte, že nemám pravdu. Uznám i názory jiných. A docela by mě to zajímalo, jaký názor máte, pokud je odlišný od toho mého. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat