22. ledna 2011

Krásná.cz - Největší sračka na netu!

172
    Ano, zase mám sprostý nadpis, ale to bude asi tím, že jsem se právě profesionálně naštvala. A proč? Protože jsem na literární dílnu, na tu starou, zveřejňovala další díl Démona a když jsem se pak odhlašovala, tak mě to automaticky přesměrovalo na krásná.cz, což mě samozřejmě namíchlo. Je to totiž dost vopruz, když pokaždý, když se chci přihlásit na jiný blog, což je v mém případě docela často, musím nejdřív odkliknout pryč tu pitomou novou dívčí stránku, která mě vážně sere!
   Nevím, co to pánům oficírům přelítlo přes nos, ale takovou sračku uvést do provozu... No nevím. Jasně, na blogu je strašně moc slečinek, který se tam slítnou jak vosy na med, protože se jim ty pičoviny, co tam jsou napsaný líbí, ale tak, uvažujte, je to jenom další bulvár, který nikomu nic nedá... Pokud nejste zakomplexovaná růžová fiflena.
   Proti krásná.cz nic nemám, ale jen do té doby, dokud nebude tak úzce propojena s blogem, jak je teď. Nevím, proč se páni oficíři rozhodli, že vždy po odhlášení nás to přesměruje na tento otravný web, ale rozhodně se mi to ani zbla nelíbí! A ocenila bych, kdyby mi někdo vysvětlil, proč to tak je, protože si myslím, že ten web žádnou propagandu nepotřebuje, neboť slečinek, co tam rády zaskočí je na můj vkus až moc.

   Omlouvám se za ta sprostá slova, ale já to prostě musela napsat, protože mě to sere! A to až moc, takže tak. Ještě jednou se omlouvám za sprosťárny, ale tentokrát to prostě jinak nešlo. 

Žádné komentáře:

Okomentovat