8. listopadu 2013

4story

4story je spíše online hra, než že by byla počítačová, ale faktem je, že na to, abyste ji mohli hrát, se musíte zaregistrovat a nainstalovat si klienta. Takže to vypadá jako počítačová hra, když to hrajete. Na výběr máte ze dvou světů, tří ras a šesti povolání. No, povolání... Spíš profesí, ale to je jedno. Prostě nevím, jak to přesně nazvat. Stejně v tý herní terminologii plavu. xD

Ale zpět k světům. Jak jsem řekla, jsou dva. Valorian a Derion. Valorian je hlavně pro bojovníky, alespoň podle jeho popisu. A v Derionu se údajně líp daří mágům. Ale pravdou je, že v Derionu se dobře daří naprosto všemu, zatímco ve Valorianu je všechno zdlouhavé a já osobně jsem tam dlouho nevydržela. Navíc je ta zem strašně nepřehledná. Nevím, já bych už Derion neměnila. Dále je pak ještě Gor, ale to jsou jenom pověsti, neboť tato země nebyla nikdy vytvořena. Tajemná země obývaná pouštními nomády... Vždycky jsem se těšila, že až ji uvedou do provozu, že si na ní zahraju, ale toho už se asi nikdy nedočkám, protože mám takový pocit, že od Goru naprosto upustili.

A teď rasy. Lidé, felini a víličky. Lidé jsou všestranní a hodí se naprosto pro všechno. A jako bonus taky dobře vypadají. Takže pokud nevíte, co si vybrat, výběrem člověka rozhodně nic nezkazíte. :) Felini jsou nevzhlední, ale pokud vám nevzhlednost nevadí a chcete být bojovníci, tak si je zvolte, protože jsou odolní a mají nejvíc životů. Víličky jsou pro mne španělská vesnice, protože jsem za ně nikdy nehrála, ale faktem je, že je velice nesnadné rozeznat, jestli je vílička, na kterou zrovna čumíte, chlap, nebo ženská.

A ty profese, či povolání, či jak to chcete nazývat. Je jich šest, jak jsem řekla v úvodu. Postupně si je rozebereme:

Bojovníci - Silní, ale schopnosti mají rozdělené mezi obouruční zbraň a jednoruční. Takže se musíte rozhodnout, které z nich budete používat. Ale pokud chcete řežbu na blízko, tak je to dobrá volba, protože bojovník má nejvíc ze všech životů. Lukostřelec - Nemá tolik životů jako bojovník, ale pořád jich má docela velké množství. Co je u něj výhoda, že když jednou kliknete na ikonku střelby z luku (kuše), tak bude činnost opakovat bez toho, abyste museli znovu klikat. A tohle umí jako jediná postava. Nevýhoda je, že musíte zkombinovat schopnosti pro boj zblízka a zdálky, ale pokud toto dokážete, je to jedna z nejlepších voleb, kterou můžete udělat.
Zaříkávač - Výzva pro hráče, kteří už s hrou mají zkušensoti, protože musíte zkombinovat ovládání postavy a ještě zvířete. Jednou jsem to zkoušela, ale nikdy se mi to pořádně nepovedlo. Nicméně, jako výzva je to dobré. :)
Stínový běžec - Má životů zhruba tolik, co lukař, ale narozdíl od něj, je méně odolný. Takže pokud nedokážete efektivně využít jeho schopnosti, hned vám ho zabijou. Nicméně, hrát se s ním dá a pokud nehrajete úplně poprvé, klidně to zkuste, protože má krásný brnění. Když se vám ho mezi nestvůrama povede najít... :D
Kouzelník - Postava, která stojí naprosto za houby. Alespoň dle mého vlastního názoru. Jednou jsem ho měla, ale tak něják ty jeho schopnosti... Řekla bych, že je to jenom slabá odnož kněze... Hned se dozvíte proč...
Kněz - Čaroděj, který má schopnosti uzdravovat se a klidně i celou skupinu. Má různé druhy posílení, které například na nějákou dobu zvýší maximální počet životů, nebo many. Dokáže se proměnit v havrana a dostane se naprosto kdekoli. A od šestnáctýho levelu, kdy už můžete mít ty uzdravování obě dvě, tak to už potom dokážete naprosto cokoli...
Už chápete, proč je Kouzelník jenom slabší odnož kněze?



Ve hře jsou také dungeony, časoprostory, raidy, z čehož rozumím jenom těm časoprostorům... *říkala, že nezná herní terminologii* Také dobývání a boje o oblasti. Tomu už trochu rozumím. Ale nikdy jsem se toho neúčastnila. Jenom těch časoprostorů, protože jsou součástní hlavního příběhu hry. :)

Na začátku je tutoriál, který se ale naštěstí dá přeskočit. Nicméně, doporučuju, abyste si ho prošli alespoň jednou. :) Ty bozi vypadají opravdu dobře. :) Zvláště Falkenhain. Někde jsem slyšela, že je to údajně ženská, ale já tomu nevěřím. Takže pokud to opravdu ženská je, neříkejte mi to, protože tomu prostě nemohu uvěřit!

No, hlavní ale je, že hra je udělaná ve stylu fantasy a že tam je poutavý příběh. Za předpokladu, že čtete logy u questů. A jestli jsem teď zas použila špatnou terminologii, tak vám na to peču! Prostě tu terminologii nechápu...

Takže jestli mi někdo rozšifruje PVP, tak budu ráda. :D Protože doopravdy nevím, co to má bejt!

Edit: Už mi nic rozšifrovávat nemusíte. :) Už jsem na to přišla. xD 

Žádné komentáře:

Okomentovat