8. listopadu 2013

Hotel Transylvania


Zrovna jsem dokoukala celkem dobrej film. Je už trochu starší, ale myslím, že to nevadí. Jmenuje se Hotel Transylvania a je to animovaný.
Hlavní postavy jsou Dracula, Mavis, jeho dcera, a Johnny, což je člověk. Potom tam máme Frankensteina, párek vlčků s dětmi a spoustu dalších potvůrek. A o čem, že je teda film? No, jde o to, že Draculova žena je zabita a on se zařekne, že zdrhne od lidí a vystaví útočiště pro monstra. A tak vznikne Hotel Transylvana.
Samotný příběh se odehrává v jednadvacátým století, kde samozřejmě lidi už potvory neloví a spíš se za ně převlíkají.

Jsou Mavisiny 118. narozeniny a Dracula pořádá párty. Všechno jde celkem dobře, kdyby se do toho nepřipletl jistý Johnny, člověk turista, který se tam něják zatoulal, něják sledoval příšerky a kdesi cosi. Jak se tam dostal, není zrovna úplně jasný. No, ale dostal se tam a Dracula na něj přijde.

A pak je Johnny převlíknutej za frankenstaina, a co dál? No, udělá z nudné párty párty zábavnou. Jenže pak se díky kuchaři provalí, že je člověk a všechno jde do kytek. Když ovšem potom Dracula udělá správnou věc a dotáhne jej zpět, protože Mavis se do človíčka zamilovala, pokračuje všechno dobře a má to správný konec. Na Hawaii, kde si udělají opravdu velkou párty.

Film je rozhodně dobrý. Je to sice tak trochu, dobrá, hodně, komedie, ale myslím si, že to nevadí. Osobně jsem se u toho nasmála celkem dost. Hlavně, když tam lítali na těch stolech! To byla skvělá scéna. Nebo když to Dracula rozbalil na pódiu! To se mi taky zamlouvalo!

Ovšem, je pravda, že jsem ten film nikde nenašla česky. Takže jsem se na něj dívala anglicky, což by nevadilo, protože to preferuju, ale ani jsem ho nikde nenašla na stažení. Je pravda, že jsem se nedívala na jednu určitou stránku, kde by to určitě bylo, ale to je proto, že z tama se to stahuje poměrně dlouho.

No, jestli budete mít možnost, určitě se na ten film podívejte! Je super. A pokud tu možnost mít nebudete, no, nevadí. A pokud jste film už viděli, napište, co si o něm myslíte, docela by mě zajímal váš názor! Díky předem!  

Žádné komentáře:

Okomentovat