9. listopadu 2013

Minecraft


Minecraft... Velice známá hra, které jsem minulý výkend také propadla. A může za to syn mé sestřenice. On má totiž tablet a vzal si ho s sebou, když k nám přišli na návštěvu, že mu s tím mám s čímsi pomoct a že tam chce natahat nějáký hry a kdesi cosi, tak jsem se na to podívala, šla na google play, protože tam na to přímo měl odkaz a tam byl odkaz na minecraft – pocket edition, no, tak to chtěl, tak to má. Jenže pak chtěl zkusit jakousi hru na mým počítači. Myslím, že to byl Ovlivion. No, tak já jsem si říkala, že když už ten minecraft má, tak bych ho mohla vyzkoušet.

Tak si k tomu sednu, zapnu to a teď koukám, protože jsem si prvně nebyla jistá, jak to hrát. Navíc, na tom tabletu se to ovládá docela dost špatně. No, ale ono se mi to zalíbilo. Takže to bych to nebyla já, abych nešla na stránky minecraftu a nepořídila si vlastní. No, takže tak. A pak jsem to hrála a hrála a pak mě zabila láva a taky creeper. No, ale to nevadí. Co mi vadí, je to, že mi do té lávy spadl diamantovej krumpáč. A to teda naštve, protože těch diamantů fakt moc nemám! A takhle jsem vlastně přišla o tři!

Ale k něčemu to přece jenom dobrý bylo. Našla jsem grif na dolování obsidiánu, což je důležitý, protože bez obsidiánu se člověk neobejde, aspoň teda pokud se chce dostat do jiných dimenzí, což já aj chci. Nejsem si jistá, jestli se odvážím do The End, ale Nether, to je jiná. Tam už jsem byla a není to tak hrozný. Nicméně, když máte ten portál do Netheru, tak mám takovej dotaz. Ty potvůrky, co jsou v tom pekelným světě, můžou ony projít tím portálem do světa na povrchu? Jestli jo, tak by to bylo fajn, ale nejsem si jistá, že můžou, tak pokud to někdo z vás ví, docela by mě potěšilo, kdybyste mi to řekli. Jsem tak něják zkoumala, ale jestli tam ta odpověď někde byla, tak jsem ji buď nepochopila, nebo jsem ji přehlídla úplně. Dík předem. :) Mějte se.

2 komentáře:

  1. To jsem netušila že zrovna ty tomu propadnaš !! :DDJo a jinak kolik ten MC stála kdžy půjdeš na skype ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no, tak náhodou se to prostě stalo... :D
      Stál... Jej, si to nepamatuju, v přepočtu to bylo myslím nějáký tři stovky, bylo to v dolarech.
      Na skype nevím, kdy půjdu, teď toho mám ve škole docela dost. Tak to bude asi chvíli trvat...

      Vymazat