28. listopadu 2013

Provokace

28. listopadu je na blog.cz téma týdne provokace. Původně jsem se na toto téma ani vyjadřovat nechtěla, ale pak jsem si to rozmyslela, protože jsem vám už dlouho nedala žádný článek. A to je špatně.
Takže provokace... Řekla bych, že se to dá rozdělit na dvě podskupiny. Provokace neškodná a pak je provokace za účelem někoho donutit, aby zaútočil, protože ho chcete zmlátit. Neškodná provokace je vlastně jenom takové škádlení, které si myslím, že ničemu nevadí.

Zato ten druhý způsob provokace, tak to může vést klidně i k ošklivým zraněním. No, to je ale jedno, protože mě právě napadla další provokace. Prostě, vemte si, že stojíte proti nějákýmu magorovi a teď si říkáte, že když ho začnete provokovat, tak udělá chybu. Tak toto bych nazvala taktickou provokací, která vám může nahrát do karet.
Já osobně moc na provokování nejsem, neprovokuju a když někdo provokuje mě, tak většinou nereaguju. Je mi to fuk. A co vy?

Necháte se snadno vyprovokovat? A nebo jste ten typ, co všechno přejde s klidem? 

Žádné komentáře:

Okomentovat