6. prosince 2013

Advent

Ok. Tak jsem se podívala dne 6. prosince 2013 na blog.cz a co vidím. Téma týdne advent. Nejdřív jsem si říkala, že se na to téma vykašlu, ale na druhou stranu, proč něco nenapsat, že... Akorát, víte, co je nejhorší? Že se mi líp píše anglicky a jsem toho schopná napsat víc... No, to je ale úplně mimo, takže to ignorujte.
Takže... Advent. Pro mnoho lidí právě to, co navozuje Vánoční atmosféru, pro mě jenom další dny v roce. Nevidím důvod to něják prožívat. Navíc, posledních pár let ani není během adventu ani žádný sníh, tak jakýpak copak... I když... On ten sníh není ani na ty Vánoce... Ale to je taky mimo mísu...

Jasně, jsou tu takový ty věci, jako adventní věnce a ne, že by to nevypadalo pěkně, ale je z toho bordel a pokud máte i takovej ten, kde sou svíčky, tak vám s největší pravděpodobností chytne ubrus, nebo podpálíte něco jinýho... Prostě, jsem pesimista a ráda se přákláním k těm katastrofálním věcem.
Stejný to máte s vánočním stromečkem. Proč se s tím otravovat, když bude ve výsledku akorát zapálenej, protože vaše tříletý dítě si hrálo se sirkama... xD Jo, já vím, to přeháním, ale tak, aspoň je nějáká sranda. XD

Toď vše a doufám, že to nebylo moc nudný, ale pro mě je advent jenom další dny v roce.

Žádné komentáře:

Okomentovat