12. prosince 2013

Atobe

Tentokráte je obrázek z anime Prince of Tennis, což je jedno z mých vůbec nejoblíbenějších anime. Charakter, který jsem namalovala, je Atobe, což je kapitán tenisového týmu z Hyoutei akademie. Je bohatej a vlivnej. Ale je srandovní. V anime má přezdívku Monkey king, což je v češtině král opic nebo opičí král. 
Atobeho mám celkem ráda a proto jsem se rozhodla namalovat zrovna jeho, i když jsou postavy, který mám radši. Možná v budoucnu namaluju i je. Prozatím se ale budete muset spokojit s Atobem. Je kreslený pastelkama a myslím, že se mi celkem povedl. Je to jeden z těch lepších obrázků, co se anime týče.
Líbí se vám obrázek? Aspoň trochu? A napíšete mi o tom od komentářů? Byla bych za to vděčná. A pokud chcete, tak opět připomínám, že maluju to, co vy napíšete. :) Takže klidně pište, budu se těšit. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat