7. května 2014

Facebook

Včera jsem narazila na docela zajímavý článek o podmínkách používání facebooku a rozhodla jsem se, že bych k tomu mohla něco napsat. Po přečtení zmíněného článku jsem si samozřejmě podmínky šla přečíst, neboť jsem je, jako asi většina, při registraci nečetla. To, co jsem se dočetla, v kostce zhrnuto, je, že cokoliv dáme na facebook, tak může být použito kdekoliv a jakkoliv.

Pro mě toto není problém, neboť jediné, co jsem na svůj facebook umístila, je profilové foto, jako které jsem použila Altaira. Dále tam samozřejmě mám zemi, ale to není tak podstatné. No, a místo svého pravého jména jsem použila přezdívku. Nikde na internetu své pravé jméno neuvádím. Internet mne zná jako AnnElfwind.
Nicméně, je spousta lidí, kteří na facebook dávají všechno možné, mimo jiné i spoustu fotek a videí. A právě o tyto věci jde nejvíce. Neboť pokud jsem podmínky správně pochopila, tak provozovatelé mohou tyto věci použít jakkoliv se jim zlíbí. A nemusí se nikoho na nic ptát.
A toto všechno mne jenom utvrdilo v tom, že facebook je svinstvo, které nemělo být nikdy vymyšleno.
Jediné, na co já osobně facebook používám, protože tam opravdu vůbec nechodím, tak abych se mohla rychle registrovat na různých stránkách. Facebook umožňuje rychlou registraci do různých her, ale i na fóra. A potom tu jsou stránky, které povolují komentování pouze skrze facebook plug-in. Takové stránky ráda nemám, nicméně primárně to bylo právě kvůli nim, že jsem si facebook obnovila. Poté, co jsem jej před několika lety zrušila.
Nelíbí se mi to, ale v některých případech to je jediná možnost, jak může člověk zanechat komentář a já ráda komentuju všemožné věci. Takže mi to nedalo a ten facebook mám. Ale, jak jsem již řekla, nechodím tam a rozhodně nemám v plánu tam chodit začít. Všeho všudy je facebook pouze požírač času, před kterým lidé vysedávají a nic jiného nedělají.
Nevím, co si o tom myslíte vy, ale já i nadále hodlám zastávat názor, že tato sociální stránka neměla být nikdy vynalezena.

Žádné komentáře:

Okomentovat