7. května 2014

Iveta Bartošová

Původně jsem se k sebevraždě zpěvačky Ivety Bartošové vyjadřovat nechtěla, ale nedá mi to a když vidím ve spodní části titulní strany na blog.cz všechny ty odkazy na články o tom, jak se to vyvíjí, nedá mi to, abych k tomu taky aspoň něco málo nenapsala.


Musím se nejprve přiznat, že patřím mezi tu skupinu lidí, kteří životy slavných lidí nesledují. Co se například právě zpěváků a zpěvaček týče, nezajímá mne, jak žijí. Zajímá mě pouze jejich hudba. Iveta Bartošová měla pěkné písničky. Hlavně teda ty starší. To jsou melodie, na kterých jsem vyrůstala. Měla jsem totiž takovou jednu kazetu. Na jedné její straně byl Uhlíř a Svěrák, na druhé Iveta Bartošová. Když jsem byla opravdu hodně malá, tak jsem si vždy pouštěla jenom tu stranu s Uhlířem a Svěrákem, ale čím starší jsem byla, tím víc se to měnilo a ve výsledku jsem poslouchala jenom stranu s Ivetou Bartošovou.
Je škoda, že skočila pod vlak - znamená to, že už nenazpívá žádné krásné písničky. Na druhou stranu ale její život, hlavně v posledních letech, za moc nestál. Alespoň z toho mála, co vím. Takže to pro ni možná bylo to lepší řešení. Navíc, co se Rychtáře týče, připadá mi, že je to blázen. Nicméně, na vině je částečně i sama Iveta, protože se jím nechávala až příliš ovlivnit. Ano, vím, že člověk nemůže za to, jaký je... Ale to sem teď plést nebudeme.
Pravdou je, že se měla léčit. A Rychtář taky. Jenže ani jeden z nich se neléčil a takhle to potom dopadlo.
Proč si myslím, že se měl i Rychtář léčit? Protože je to člověk, který manipuluje s lidmi a využívá je. A to je typ osobnosti, který je mi opravdu proti srsti. Nesnáším, když někdo s někým manipuluje. Navíc, jestli jste aspoň trochu sledovali dění po její smrti, tak víte, že Rychtář má minimálně dvě různé tváře. A já si myslím, že jich má ještě mnohem více...
Každopádně, Iveta je mrtvá, ale její hudba zůstává dál. A já mám její hudbu ráda. Ano, jsou zpěváci a skupiny, které mám radši, ale Iveta Bartošová uměla zpívat opravdu pěkně a hlavně její starší písně jsou opravdu kozelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat