10. května 2014

Nelekejte se

Nelekejte se prosím, pořád je to ten stejný blog, jen jsem naznala, že by bylo asi dobré, kdybych něco udělala s designem. Víte, já měla takové pěkné fotky mraků a napadlo mne je použít a to jsem také udělala. Jistě, fotku jsem trochu upravila ve PhotoFiltre, ale to se prostě jinak udělat nedalo.
Ona ta fotka byla totiž až moc tmavá a já jsem potřebovala, aby se dala použít bez toho, aby měla stránka ještě nějáké jiné pozadí. Myslím si, že výsledný efekt není zrovna špatný a doufám, že je všechno v pořádku čitelné a že se vám nynější design aspoň trošku zamlouvá.
Měla jsem nějáké problémy s nahráním obrázku na blog, neboť se mi to vždy něják zaseklo, ale nakonec se dobrá věc podařila. A to si myslím, že je to hlavní.
Potěšilo by mě, kdybyste napsali, co si o nynějším designu myslíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat