16. května 2014

Občas to psaní prostě nejde

Taky máte někdy takovou potřebu psát, ale nevíte, co? Já tento pocit poslední dobou zažívám dost často. Chci psát, ale prostě nemám nápad. Předevčírem se mi toto povedlo vyřešit prostě tím, že jsem začla psát, aniž bych plně přemýšlela o čem. Článek, který z toho vyšel, sice nemá moc žádnou pointu, ale myslím si, že i tak je celkem zajímavý.

A z toho plyne, že můžete vyplodit celkem slušný článek, i když vůbec nemáte nápad. Prostě začněte o něčem, co třeba zrovna vidíte vedle sebe, nebo ve vedlejším okně internetu a pak něják pokračujte, je možné, že výsledek vás mile překvapí.
Jasné, nemusí se to podařit vždy, ale nkdy z toho opravdu může vylézt něco zajímavého.
Bohužel se obávám, že to nebude případ tohoto článku.
Převážně to asi bude proto, že moc nesleduji dění ve světě a můj život je celkem nezajímavý.
Většinu svého volného času totiž trávím čtením povídek na fanfiction.net. Případně jsem si oblíbila jistou online hru, které také věnuji trošku toho času téměř každý den. Snažím se, abych toho času na hru nevěnovala příliš, ale takových dvacet třicet minutek tomu vždy věnuji. Občas trošku méně, občas trošku více. Hodně záleží na náladě. Ale snažím se to limitovat tak, aby to nikdy nebylo více, než hodina denně. Možná proto, že mám ještě oblíbenou počítačovou hru, kterou občas také hraju. Možná jsem ji již zmínila, možná ne. Tato hra se jmenuje Legend of Grimrock. Jestli někdo z vás zná starou hru Dungeon Master, tak toto je něco na ten způsob, ale provedeno za použití lepších technologií a grafiky.
No, a myslím, že se blížíme ke konci tohoto článku. Takže si to ještě jednou zrekapitulujme. Když se vám stane, že prostě jen zíráte na blikající kurzor, nezírejte, přinuťte se napsat alespoň jednu nějákou větu. Je úplně jedno, co to bude. Ale když budete mít alespoň jednu větu, už potom máte na čem stavět a budete schopní něco napsat.
A dále bych vás chtěla požádat, jestli byste mohli napsat, jaký typ článků na blozích preferujete, případně jaké články vám chybí na mém blogu. Také se můžete vyjádřit k tomu, jaké typy článků naopak moc nemusíte. Za každý komentář budu ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat