1. května 2014

Téma týdne na blog.cz - Závslost

Ahoj,
po sto letech jsem se rozhodla zase něco napsat česky. Důvod? Zaujalo mne téma týdne na blog.cz. Jedná se o závislost. Pravdou je, že bych na tohle téma mohla nadávat až do svatýho Jorigelda. Na druhou stranu, sama jsem závislák. A to na Anime. 
Jasně, anime je oproti například drogám nebo alkoholu celkem neškodná závislost. Nicméně, já si prostě nedokážu představit, že bych se třeba odedneška až do okamžiku kdy umřu nepodívala ani na jedno anime... 
Nicméně, jsou závislosti, které jsou vyloženě zdraví škodlivé. Například právě drogy. Vždyť to ty lidi úplně ničí! Jasný, prej jim to chutná, potřebují to a kdesi cosi, ale stejně je to ničí!. Pak je tu alkohol. Jak člověk jednou začne hodně pít, tak hrozí, že už nepřestane. Jasně, neplatí to u všech, ale ta šance tu je. A v dnešní době to hrozí čím dál víc lidem, protože alkohol dnes pijí teenageři v čím dál nižším věku. 
I třeba taková závislost na čokoládě může zabít. Když té čokolády budete žrát strašný množství a nebudete jest nic jinýho, tak vás to prostě zabije. Tělo na něco takovýho není stavěný. 
A vůbec, já už tady melu nesmysly. 
Nicméně, je ještě jedna závislost, vlatně dvě, které mi lezou na nervy. Tou první je kouření. A proč mi to leze na nervy? Možná proto, že můj otec je kuřák. A to těžký kuřák. Vždyť on prakticky pálí jednu od druhé! Nicméně, on s tím prostě nepřestane! On se s tím prostě ani nebude snažit přestat! No, takže nám tu doma hulí pod nos. A nejhorší na tom je, že to jde i strašně do peně! Víte kolik bysme ušetřili, kdyby nekouřil? To by byly poměrně vysoký sumy! 
No, a ta poslední závislost, která mi leze na nervy, tak to je facebook. Já se přiznám, že facebook sice mám, ale na druhou stranu, já tam vůbec nechodím. Pro mě je to jen urychlení registrací na všemožných stránkách. Co mi ale vadí, tak to jsou lidi, kteří celý dny nedělají nic jinýho, než že vysedávají na facebooku. Jasný, já jsem taky často na netu, ale když už, tak aspoň ty všemožný stránky střídám! Jo, jsou stránky, na kterých jsem často, jako třeba fanfiction.net, nebo anilinkz.com, ale i přes to na nich nejsem celý dny. A ne, není to proto, že ty dny trávím na jiných anime nebo fanfiction stránkách! 
Je to proto, že třeba pracuju, nebo si kontroluju e-mail. A nebo prohlížím e-knihy na amazon.com 
No, nicméně, to, že bez anime a slashe nemůžu být nepopírám. Akorát to prostě nenechávám zajít tak daleko, že bych nedělala nic jinýho. Takže, ti z vás, kteří nedělají nic jinýho, než že sedí na facebooku, zamyslete se nad sebou a ti z vás, kteří se blíží jakékoliv závislosti na čemkoliv, nenechte to v tu závislost přerůst, akorát vám to zkomplikuje život.
~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat