13. května 2014

Život ve vesmíru

Rozhodla jsem se zrecyklovat některé mé staré články, které jsem našla na svém starém blogu na službě infoblog. První, který jsem se rozhodla použít, je můj názor, zda je ve vesmíru nějáký život. Můj názor se od té doby moc nezměnil. Pořád si myslím, že život ve vesmíru je. Vesmír je totiž nekonečný.


Naprosto mimo:
Kdysi dávno existoval jeden jistý seriál. Ještě v dobách, kdy byl televizní kanál Supermax. Tady na tom kanálu byly skoro jenom různé seriály pro děti. Během reklam ovšem dávali různé dvouminutové seriály. Jeden z nich byl o takové bílé kryse a jednna z epizod se zabývala právě vesmírem.
Ta krysa letěla do vesmíru a měla mapu. A najednou se dostala do takového bílého prázdna. A to proto, že vyletěla z mapy. Tak tu část mapového okraje domalovala černou tužkou a najednou z toho opět byl černý vesmír, i když takový hodně podivný.

No, to se ovšem nám stát nemůže. Neboť vesmír opravdu nekonečný je. Bez ohledu na konečnost či nekonečnost různých vesmírných map. A jelikož je vesmír nekonečný, tak je možné, že tam někde v něm něco je. Já osobně jsem se rozhodla věřit, že tam někde jsou draci. A i když vím, že je to asi hodně nereálná myšlenka, pořád je tady ten fakt, že vesmír je nekonečný a dokud mi někdo nedodá konkrétní důkaz o tom, že nikde ve vesmíru draci nejsou, tak to znamená, že tam někde jsou.
Samozřejmě, ve vesmíru může být i spousta jiných živoucích věcí. Nejsem zrovna příznivec klasické představy zelených mužíčků s anténkama. Neboť si myslím, že je docela dost dobře možné, že různé mimozemské civilizace vypadají jako my, lidé. Nebo jsou nám alespoň hodně podobní.
Je pravda, že mě v tomhle dosti ovlivnil koncept seriálu Hvězdná brána, ale ono to není zas až tak nereálné. Co my víme? Co když už nějáké mimozemské rasy dávno infiltrovaly zemi a jsou mezi námi a my to nevíme jenom proto, že za nimi zaostáváme co se technologie týče a také proto, že vypadají jako my?

Nicméně, nikomu své představy vnucovat nechci. Docela by mne ale zajímalo, co si o tomhle myslíte. Jestli si myslíte, že jsou tam venku maximálně ty nejzákladnější formy života, nebo jestli souhlasíte se mnou a myslíte si, že tam opravdu někde mohou být vyspělé civilizace...
Zastavte se tedy na pár minutek a obtěžujte se napsat ten komentář, neboť bych si vaše názory opravdu ráda přečetla.
Budu se těšit na případné komentáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat