14. srpna 2014

A to si mám jako vybrat jednu?

Tak jsem se dočetla, že téma týdne je tentokrát "oblíbená píseň" a první, co mne napadlo, je, že si prostě nejde vybrat jenom jednu. Navíc, i když si třeba jednu vyberu a poslouchám ji pořád dokola, tak během pár dnů zjistím, že najednou poslouchám pořád dokola něco úplně jiného. Nemohu tedy říct, že mám vyloženě jednu oblíbenou písničku.


Na druhou stranu je ale mnoho písniček, ke kterým se pravidelně vracím. Patří mezině mnoho písniček od Nightwish nebo potom Ricchi E Poveri - Sara Perche ti Amo. Dále pak některé další. Dohromady mám tedy kolem 300 písniček, ke kterým se pravidelně vracím. Je samozřejmostí, že poslouchám i jiné písničky, než těch 300, ale tady ta třístovka je to, co tu bude vždycky, něco, k čemu se vždycky můžu vrátit, když mě přejde chuť poslouchat něco nového, jiného, co jsem třeba našla na youtube.
A co se týče toho, kdy lidé říkají, že mají jednu jedinou oblíbenou písničku, musím říct, že je to kravina, nejde mít furt a pořád oblíbenou jenom jednu jedinou. Přijde mi to divné. Lidé totiž rostou a s věkem se téměř každému mění vkus a tedy se mění i oblíbená písnička. Možná že se nemění často, ale nikdo z vás nebude mít jednu jedinou oblíbenou písničku po celý život.
Na druhou stranu, téma je oblíbená písnička a to, co já tady povídám, se dá zařadit spíše do tématu "nejoblíbenější písnička". No, ať už oblíbená, nebo nejoblíbenější, já jich mám mnoho a s jednou bych se nebyla schopná spokojit.
A abych sem přidala také nějáké videa jako ilustraci toho, co poslouchám, tak tady jsou dvě z mých oblíbených písniček.
Ricchi E Poveri - Sara Perche Ti Amo

Limahl - NeverEnding Story

Žádné komentáře:

Okomentovat