26. února 2015

Ještě žiju!

Ahoj! 
Tak to vypadá, že ještě žiju. :D Dlouho jsem tu nebyla, nicméně, faktem je, že jsem měla zkouškové období a předtím jsem tak něják buď neměla o čem psát, nebo jsem to psala anglicky. 
Včera jsem si založila nové stránky. Tyto stránky jsou výhradně pro mé anglické povídky a jmenují se Tales From Hell. No, tak pokud chcete, tak už tam jedna povídkal je. Což je vlastně taky něco. Se mi konečně povedlo dopsat povídku Through the Grimrock která se zabývá hrou Grimrock a vypráví o grupě, kterou tam hodili a o tom, jak si vězením prošli. Povedlo se mi taky docela pěkně obejít ten boj s tou pitomou kostkou.
Myslím, že to není špatné počteníčko. Taky jsem začla psát pokračování a to už má nějákých šest stran. Bude to samozřejmě kratší, než Through the Grimrock, ale co už naděláme. Navíc, mod, na kterým je pokračování postavený, je taky kratší, než původní hra. 
Tak co dál? No, zatím asi nic, ale já se pokusím napsat ještě něco dalšího. Tak se zatím mějte a třeba se za nějáký ten den dva vraťte, možná tu bude něco nového.
~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat