30. dubna 2015

Lanové centrum

Ahoj,
tak jsem tady s dalším článkem. Včera jsme byli v rámci jednoho předmětu v lanovém centru na Lesné. Musím říct, že to bylo super. 
Měli jsme sraz přímo tam zhruba za deset devět. Přiznám se, že mi chvíli trvalo to najít, hlavně proto, že ta paní, které jsem se ptala, tak nevěděla, kde to je, nicméně, protože jsem věděla, že to má být vedle tamní školy, tak jsem se zeptala kde je to a to mi teda pověděla. No, tak jsem tam dorazila, někteří už tam byli, někteří teprve dorazili. No, dorazil také náš cvičící a pak to teda začlo.
Nejdříve nám řekli, ať uděláme skupiny po třech/čtyřech a pak nás vypustili na nízké překážky, poté, co nám jeden z pracovníků vysvětlil, jak máme na které jistit.Některé si pamatuji z nějáké školy v přírodě. Nebo to možná bylo na adapťáku na gymplu... To si nepamatuju, ale vím, že jsem s některýma již měla zkušenost. Nicméně tehdy jsem byla menší a evidentně i zdatnější. 
Nenechala jsem se ale odradit a vyzkoušela jsem si jich co nejvíce. 

No, a potom jsme měli skupinovou aktivitu, kde jsme dostali čtyři dřevěné kůly, několik lan a řemínků a ať z toho sestavíme konstrukci, do které se pak postaví 'socha', kterou pomocí lan máme přemístit z jedné strany na druhou. 
Základem je sestavit áčkovou konstrukci a pevně ji svázat, nám to ke konci povolovalo. No, a pak se musí nahoru přivázat čtyři lana a dolů dvě, respektive to svázat tak, aby díky třem lanům bylo dohromady šest konců, protože na to jsou jenom tři třicetimetrový lana. Prej třicetimetrový. Já to neměřila.
Bylo to zajímavé. 
Poté, co jsme splnili tuto aktivitu nám vydali takový postroj, do kterýho se každý z nás navlíknul a pak nám ještě dali helmy. No, eště rukavice nám měli dát, protože to sakra klouzalo. No, klouzalo... Prostě to bylo vo zdraví tam šplhat. 
Když jsme byli navlečení do postrojů, tak nás odvedli k cvičné stěně a vysvětlili nám, jak se navzájem jistit. Rozdělili jsme se tedy do dvojic a vyzkoušeli si to. 
A následně nás vypustili na vysoké překážky. Překážky jako takové nebyly zas až takový problém, ale vylézt tam, to ano. Tak ale, tři jsem si vyzkoušela, jedna z nich byla týmová a musím říct, že to bylo fajn. Teda tři... Já si vyzkoušela také horolezeckou stěnu, ale to jsem byla nucená vzdát, protože jsem malého vzrůstu a prostě jsem na ty jednotlivý stupínky nedosáhla... 
To mi docela vadilo, ale jinak jsem byla spokojená.
A kdyby se nahoru lezlo líp, tak bych si to i docela ráda zopakovala. Nicméně se tam lezlo strašně blbě a to teda mi jako vadilo a hrozně moc. 
Ani ne tak ta výška, s tím problém nemám, ale ty úchytky byly strašně divný  a ještě se musely oblízat plošinky. A kdesi cosi... Ale až tady na tento problém to bylo fajn.

No, a pak taky teda ty modřiny, který z toho mámm. Sem se na to teď dívala do zrcadla a hlavně teda na rukách v blízkosti podpaží. Tam mám úplně rudofialový fleky. :D
Ale stejnak jsem si to v tom lanovým centru užila.
Profesor Marček navíc fotil, takže máme nějáké foto.
A tedy foto ©V. Marček 2015
~AnnElfwind



Žádné komentáře:

Okomentovat