14. července 2020

Něco tají

Tak jsem byla na blog.blog.cz Ještě ráno (nebo včera večer) tam šly přidávat komentáře k tomuto článku. No, a teď už nejdou. Začínám si myslet, že se blog.cz ani nesnaží nic opravit, akorát nechtějí, abychom o tom my, blogeři, mluvili. A taky nechtějí, abysme si stěžovali v komentářích. No, jenže co má člověk dělat, když se ani po několika měsících nedočká odpovědi na e-mail poslaný na podporu? Ne, že bych já osobně něco posílala, ale lidé o tom psali právě v těch komentářích, které už tam teď nejsou. 
Řekla bych, že na to vedení Blogu buď totálně kašle, nebo se bojí, že budou mít na krku vzpouru nebo možná třeba petici. 
Prostě mi přijde, že blog.cz a zejména Hanka, která je hlavní osobou starající se o blog.blog.cz, dělají mrtvého brouka. Jako kdyby si mysleli, že když budou problém ignorovat, zmizí sám. Myslím si, že to není úplně ideální přístup. Ba naopak, je to dost hrozný přístup. Nehledě na to, že na blog.cz každou chvíli něco nefunguje. 
Chtěla jsem se podívat na nejnovější publikované články, které blogeři napsali, ale hlásí mi to, že žádné články napsány nalezeny. A to je jenom jeden z mnoha problémů, které na blog.cz momentálně jsou. Nejsem si jistá, jestli má vůbec cenu se k tomu všemu vyjadřovat, stejně se tím nic nezmění, ale docela mi ten jejich přístup vadí a jediný důvod, proč se to nesnažím hnát výš, je, že jsem z blog.cz již dávno utekla. Tady na bloggeru to aspoň všechno funguje tak, jak má. A doufám, že to tak bude i pokračovat. 

Jestli se sem nachomítne někdo z blog.cz, tak to můžem v komentářích probrat, ale nikoho nenutím. Ale přijde mi to jako hnusný tah, ty komentáře zlikvidovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat